Otrogenhet

 Oftast brukar en person vara otrogen för att han/hon är missnöjd med sin partner. Det finns så många olika anledningar att varför vara otrogen. Och nu har otrogenhet blivit så vanlig, mer än hälften av kvinnor är otrogna. ¾ av dem som är otrogna upprepar det igen som det står i aftonbladet. Som man brukar säga en gång otrogen alltid otrogen. Men mindre än hälften berättar för sin partner om det.  

Och visste ni att under en undersökning som de har gjort bland kvinnor och män, säger män att de inte förlåter otrogenhet medans kvinnorna svarar att de förlåter.

Satt och diskutera lite med vänner var går gränsen? Är man otrogen när man tänker på någon annan än sin tjej/kille? eller när man kysser en annan? Eller till man har hoppat in i säng med en annan än sin partner?

Vad tycker du gränsen går? Och är det okej att förlåta?



Kommentarer
Postat av: Michaela

tack :)



Jag skulle bli galen om min kille flörtade med andra tjejer, för om han flörtar då skulle han nog kunna gå längre, så jag kanske är lite fjantig men jag tycker att vid flört går gränsen. Jag tycker att det är upp till var och en att förlåta, men jag skulle aldrig kunna göra det. kärlek är det som kan smärta värst.



Du har en väldigt fin blogg förresten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0